web analytics

La Calinesti a fost inaugurat centrul medical de permanenta

O noua unitate sanitara in judetul Arges.  Este vorba despre Centrul Medical  de Permanență din Călinești ce va servi atât locuitorilor din zonă cât și celor din Călineşti şi Topoloveni. Primarul Mihai Georgescu a fost cel s-a implicat personal pentru ca centrul să poată fi deschis înainte de începerea sezonului rece, întrucât sănătatea şi bunăstarea locuitorilor comunei sunt principalele priorităţi ale sale. 

„Este un moment important pentru locuitorii comunei noastre! Am reușit după o muncă asiduă de opt luni să deschidem un Centru Medical de Permanență, un centru mult dorit și așteptat. La nivelul comunei noi suntem reprzentați de Spitalul Dr. Ion Crăciun, o eminență în chirurgia românească și nu putem să nu fim la înălțimea înaintașilor noștri. Mai multe spitale din județ ne-au ajutat cu diverse obiecte  și aparatură medicală. A fost un proiect al meu din campanie pe care am reușit să-l aduc acum la bun sfârșit. „ a declarat în cadrul festivitații de deschidere Mihai Georgescu, primarul comunei Călinești.

Centrul a fost realizat şi cu sprijinul Spitalului Costeşti, Spitalului Judeţean Argeş, Spitalului de Pediatrie şi UAMS Călineşti, care au pus la dispoziţie aparatura medicală necesară. Totodată, există și o colaborare strânsă cu Serviciul de Ambulanţă Argeş, care apredat o ambulanţă de tip ACD pentru intervenţia medicilor la domiciliul pacienţilor. CAS si DSP Argeş au avut un rol important în procesul de autorizare, înfintare si contractare a acestui centru.  Proiectul a fost realizat sub coodonarea doamnei Maria Magdalena Gheorghe, functionarul desemnat al primăriei pentru implementarea activităților medicale, care  s-a dedicat şi a depus toate eforturile necesare pentru ca centrul să fie foarte bine dotat şi să fie la dispoziţia cetăţenilor cât mai repede posibil. Astfel, de serviciile medicale vor beneficia toate categoriile de cetăţeni, asiguraţi şi neasiguraţi.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *