Artiștii nu se mai mulțumesc doar cu hituri — în showbizul românesc, scandalurile devin hituri la fel de repede! După un conflict care mocnea de ani buni, Jador își continuă ofensiva împotriva fostului său mentor, DeSanto — și nu o face cu blândeţe.

„Teroare” cu telefonul și mesajele după ce s-a îmbătat
DeSanto, omul care l-a descoperit și l-a lansat pe Jador, susține că acesta i-ar trimite mesaje și apeluri agresive, mai ales după ce consumă alcool. Nu e prima dată când scandalurile între ei ies la iveală, dar tensiunea pare mai acută ca niciodată. Fostul protejat recunoaște indirect că, în asemenea momente, nu se poate abține — și poate deveni sufocant.

„Am făcut dintr-o broască, o prințesă!” — reproșuri și vanity show
DeSanto nu a ezitat să pivoteze spre acuzații personale puternice: „L-am ridicat, l-am sprijinit, i-am cumpărat prima casă, iar acum își permite să îmi atribuie merite fictive”. Într-o replică care a rezonat deja în lumea mondenă, producătorul a folosit expresia exagerată „am făcut dintr-o broască, o prințesă” pentru a sublinia transformarea pe care o revendică în cariera lui Jador — transformare care, spune el, nu îi mai este recunoscută.

Conflictul vechi – acuzații de șantaj și drepturi neplătite
Războiul dintre cei doi nu este de ieri, iar motivul pare vechi: Jador îl acuzat pe DeSanto că i-ar fi cerut o sumă de bani — 200.000 de euro — ca să înceteze presiunea asupra lui. De partea cealaltă, DeSanto spune că Jador i-a promis colaborări și onorarii pe care nu le-a respectat.
Dincolo de contracte și acuzații, miza pare una mult mai personală: cine deține controlul asupra poveștii artiste.
Mesaje la vedere și subtile replici ironice
Jador nu a rămas tăcut: pe rețelele sociale, a postat fraze de tipul „am muncit, mi s-au închis uși, dar nu mi s-a închis drumul” — replici care par menite să ofere o justificare publică în fața acuzațiilor dure.

În același timp, DeSanto nu a ezitat să-l eticheteze pe fostul său elev drept un produs „pe cale de stingere” — o lovitură directă la imaginea publică a cântărețului.
E scandal sau strategie? Sau ambele?
Unii spun că acest război digital și jurnalistic este doar o strategie de a menține atenția asupra numelui „Jador” — scandalul, după cum știm, vinde. Alții cred că este durerea sinceră a unui om care se simte trădat. Cert este că publicul e captiv: cine are dreptate și cine minte?
În tot acest joc al acuzațiilor și replicilor, rămâne un singur fapt — relația tată-artist (mental) s-a spart iremediabil și pare că niciunul nu mai știe cum să o repare. Și dacă se va repara vreodată, probabil va fi în afara scenei, nu pe scena conflictelor mondene.
