web analytics

DTO Rally Team a învins macadamul dur al Raliului Sibiului

Cunoscut pentru probele speciale dure și casante, dar șipentru fanii numeroși care aplaudă fiecare echipajparticipant, Raliul Sibiului s-a desfășurat pe 112 kilometricronometrați de macadam în Munții Cindrel. DTO Rally Team s-a aflat la startul cursei cu trei echipaje, care au evoluat cu mașini de top cu obiectivul performanței șidistracției. 

Cu numeroși fani care au aplaudat echipajele la paradadin centrul istoric, la startul festiv sau pe toate cele opt probe, Raliul Sibiului a fost o cursă de neuitat. Probe speciale în urcare sau coborâre, bolovani, ploitorențiale, praf și spectacol – toate au caracterizat cursasibiană.

Cristi Dolofan și Traian Pavel au avut parte de un raliudificil, cu trei pene de cauciuc în cele două zile de concurs. După un asemenea incident vineri, în a doua zide concurs echipajul a avut parte de alte două pene, evenimente care i-au încetinit semnificativ în lupta cu secundele. În ciuda acestor momente, Cristi și Traian se declară mulțumiți de ritm și evoluție, reușind să se distreze pe probele speciale în condiții de caniculă și peun traseu dur. 

„A fost greu, foarte greu! Probele au fost mai dificile șidure decât m-am așteptat și am realizat că nu poțimerge la fel de tare ca la alte raliuri de macadam. Măbucur mult că am ajuns la final, în ciuda problemeloravute și a timpului pierdut cu cele trei pene. Citroen-ulC3 Rally2 a rezistat excelent și s-a comportat exemplar pe urcări sau coborâri pe cele opt probe, iar fanii au fostsuperbi, mai ales la startul festiv și pe proba de noapte. O atmosferă frumoasă aici la Sibiu!” a spus CristiDolofan la finalul Raliului Sibiului 2021. 

Eugen Cărăgui și Robert Fus s-au aflat la al doilea raliupe macadam cu noul Peugeot 208 R5, reușind de-a lungul cursei să facă spectacol pentru numeroșii faniprezenți și să se distreze pe fiecare kilometrucronometrat. Obiectivul echipajului, acela de a ajunge la final, a fost îndeplinit, cei doi fiind la a cincea cursăîncheiată în acest sezon. 

„Atmosfera de la Sibiu a fost superbă, iar pentru asta le mulțumim numeroșilor fani! A fost un raliu bun pentrunoi, unde ne-am simțit bine și ne-am dorit mult săajungem la final. Am abordat o strategie precaută, pentru a ne feri de orice probleme date de duritateaprobelor speciale, fiind abordarea corectă, așa cum am descoperit la final.” a menționat Eugen Cărăgui dupăcursa sibiană. 

Bogdan Năstase a concurat alături de un nou copilot, experimentatul Sebastian Itu, alături de care piteșteanula avut un ritm excelent. Cei doi au dominat clasa 11 de pe prima până pe ultima probă specială, reușind sădovedească viteza de care Bogdan este capabil. Înciuda unor probleme tehnice cu un cablu de la timonerierupt, care a obligat echipajul să parcurgă ultimele douăprobe doar cu treapta a treia de viteză, Năstase și Itu s-au impus pe 7 din cele 8 speciale sibiene. 

„Pentru noi a fost un raliu excelent, la care n-am simțitsuperb. Totul a decurs perfect până aproape de final, având un ritm foarte bun și fiind în vârful clasamentuluiopen. Chiar dacă am avut niște probleme tehnice cu timoneria, am reușit să ajungem în ultimul parc de service și eram fericiți de victoria obținută la clasa 11. Din păcate, la final am avut parte de o eroare de pontare la intrarea în service, ceea ce a dus la o excludere tristă.” a declarat Bogdan Năstase la finalulRaliului Sibiului 2021. 

În sezonul 2021, echipajele DTO Rally Team au alături o serie de parteneri puterniciDolo Trans Olimp, Ion MoșGrupul Fildas – Catena, Trust Motors – Importator Peugeot, Citroen si DS Automobile, HidroGaz și Placări Faine Grup

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *