web analytics
marți, noiembrie 11, 2025
AcasăActualitateDe la „Cel mai mic e prețul PIC” la scena londoneză. Povestea...

De la „Cel mai mic e prețul PIC” la scena londoneză. Povestea Giuliei Cristescu, tânăra româncă de 22 de ani care a fondat o companie de teatru la Londra

- Advertisement -

A fost, în copilărie, imaginea unuia dintre cele mai cunoscute branduri la acel moment din România – hipermarketurile PIC. Astăzi, la doar 22 de ani, Giulia Cristescu a reușit să își construiască un destin impresionant peste hotare: a înființat la Londra propria companie de teatru și își dorește să creeze o artă care să rămână vie „pentru totdeauna”.

Primii pași – între camerele de filmat și zâmbetele din reclame

Giulia Cristescu și-a început, fără să știe, drumul artistic la o vârstă la care alți copii învățau să meargă. La doar un an, a apărut în reclamele hipermarketurilor PIC, fiind imaginea principală a brandului.

„Primele mele cuvinte au fost: apă, mama, tata și «Cel mai mic e prețul PIC», a povestit tânăra cu umor și emoție într-un interviu pentru Libertatea.

Experiența timpurie din fața camerei a fost, de fapt, primul contact al Giuliei cu lumea spectacolului – o lume care avea să o cucerească pentru totdeauna.

De la Pitești la Londra – drumul unei artiste ambițioase

Originară din Argeș, Giulia a urmat Liceul de Arte „Dinu Lipatti” din Pitești, unde și-a descoperit pasiunea autentică pentru teatru. A jucat în trupe locale, a învățat disciplina scenei și a visat mereu mai departe.

Visul s-a împlinit la Londra, unde a absolvit East 15 Acting School, parte a prestigioasei Universități din Essex. Aici, și-a rafinat talentul și a descoperit un mod profund de a comunica prin artă.

Fifth Floor Theatre – compania născută din vis

După absolvire, Giulia a pus bazele propriei companii de teatru, Fifth Floor Theatre, alături de doi colegi de generație – Leon Aschwanden și Giulia Arico.

Primul lor spectacol, „Romeo și Julieta Post-scriptum (O speak again)”, a avut deja premiera la Teatro Camploy din Verona, în Italia – un debut spectaculos pentru o echipă tânără și vizionară.

„Vreau să creez o artă care să rămână vie pentru totdeauna”, spune Giulia, convinsă că teatrul este mai mult decât o profesie – este o misiune.

De la reclame la artă vie

Ceea ce a început cu un slogan al unui lanț de hipermarketuri s-a transformat, treptat, într-un manifest artistic. De la copilul care rostea zâmbind „Cel mai mic e prețul PIC”, până la femeia care conduce astăzi o companie de teatru în Londra, povestea ei este despre evoluție, curaj și pasiune.

O româncă ambițioasă care și-a transformat expunerea din reclamele comerciale într-o lumină artistică autentică — una care promite să nu se stingă prea curând.    

About The Author

RELATED ARTICLES

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Most Popular

Recent Comments